Ce as impartasi cu altii…

Image

           Ma mai gandeam eu uneori ce sfaturi as da cuiva care inca nu a trait prea mult din viata si care poate are o temere in ceea ce priveste ce va fi. Sau poate ma gandeam de as putea da astfel de sfaturi. Si am ajuns la concluzia ca nu. Ca fiecare are viata lui unica. Dar asta as putea spune oricui. E frumos sa urmezi viata dupa aceste sfaturi. Mai mult nu stiu daca as putea indruma un om, pentru ca,nu-i asa? viata te surprinde, te lasa fara rasuflare uneori, iti coboara stelele cateodata si chiar te face sa simti uneori ca tot cerul poate fi al tau…Ce as putea spune cuiva ar fi sa-si urmeze inima oricand, si ca daca simte ca iubeste si e iubit asta e totul in viata. Atat.

Cat despre mine si eu am avut curiozitate si temere in privinta a ceea ce inca nu am trait dar si acest sentiment merita sa-l traiesti. De aceea fiecare sa-si descopere viata singur, pentru ca e a lui si nu se compara cu a altuia.

Image

Image

Lasă un răspuns

