Vreau sa-mi amintesc dimineata asta

                       In dimineata asta,cand am venit,am vrut sa stau singura,sa tac in momentele de dupa tine,cand inca te simteam langa mine.Si asa,la o binemeritata cana de cafea cu lapte am simtit.

Am simtit privind in jur ca-mi place maroul.E calduroasa culoarea.

Am simtit ca-mi place atat de mult dragostea ta.

Ca-mi plac prieteniile si oamenii care stiu sa fie oameni.

Am simtit ca ador sa ma uit in ochii tai fara oprire…

Ca pot sta ore in sir gandindu-ma la ce buna esti tu A. si la cate calitati ai tu.

Am vazut ca-mi place sa iau ce e folositor de la oameni-stilul de a lua lucrurile,rabdarea,bunavointa…si-mi place sa incerc sa le folosesc atunci cand mi-e mai dificil de manevrat o situatie.

Am simtit iar ca inima mea isi pastreaza forma datorita cuiva…

Am simtit ca imi plac tot soiul de lucruri care iti fac viata mai usoara.

Am simtit ca imi plac diminetile care incep in stilul celei de azi,cu starea asta…

               Si asa mi-am petrecut eu dimineata de 5 ianuarie, cu o cana calda de cafea inca simtindu-te pe tine.

Image

Lasă un răspuns

