Razvrateala….

           E-atat de mult dor. Si sunt atatea lipsuri….Si toate melodiile ce le aud iar….Si-atat de frig afara…incat…imi dau seama ca nu ma mai gasesc in anotimp. Credeam c-o sa fie tot vara….Si am atat de multe lacrimi de nu stiu unde…Si atatea imi pot aminti ca nu mai stiu cum reusesc. Si toate locurile si toate momentele si tot si tot ce se intampla si tot ce s-a intamplat si aproape fiecare clipa ce-o traiesc…si totul ma alina uneori ca apoi sa fie tare lipsa si sa simt cum e mai greu. Si sentimentele astea-s tare tare razvratite. Acum in inima am roz ca in urmatoarea clipa sa plang iar dupa tine. E-atat de greu si n-am crezut niciodata ca ceva poate fi atat de puternic. Si totul e si mai greu cand vad ca si tu simti la fel.La fel in afara ca nu ai parte de tot ce ne-a apartinut… Eu inca ma chinui cu locurile astea si e atat atat de greu. Si nu-mi ia decat o secunda sa simt si sa vad iar perfect tot. Ma uit intr-un loc si vad „noi„. Aud o melodie si simt pefect ca atunci. Vorbeste cineva ceva si imi-aduc aminte. Si tot asa. Si ce e si mai pe deasupara e ca mai avem in acelasi timp razvratiri …si chiar de nu vorbim simtitm! simtim ca suntem ravasiti in acelasi timp,simtim gandurile unuia altuia si simtim … e ceva ce ne leaga chiar si asa.Cum ai spus „ceva din tine e la mine si ceva din mine e la tine„ Si daca eu in momentul asta plang tu simti la fel si sti ca eu undeva vars lacrimi. Si daca eu in momentul asta ma gandesc la tine tu simti. Si eu simt cum te gandesti la mine. Ne e greu in acelasi timp. Mereu. Secunda de secunda. Dar uneori e mai si mai greu decat in oricare secunda. In mine inca se provoaca declicuri si sa ma fac constienta imi ia putin si poate tot nu reusesc pe deplin-rulez filmuletul iar si tot imi pare a poveste… Si-acum am cautat o imagine.Nu stiu cum sa inchei postul asta. Am cautat o imagine cu multe lacrimi si cu un plans ca al meu dar nu cred ca este..si-acum imi amintesc ochii tai plangand…si tot o dau din una in alta. Noapte buna.

Lasă un răspuns

