​ Mi-am luat un servetel. :)

                Mi-am luat un servetel. 🙂   L-am purtat toata ziua cu mine. Am stiut c-o sa am nevoie.

 

        Poate ca azi vor fi mai multe posturi, pentru ca azi curg multe sentimente. Si cu ele multe lacrimi. 🙂 Dar am stiut ca asa o sa fie, pentru ca dintotdeauna asa a fost. In primul rand,multumesc pentru melodie. 🙂

         E primul an cand nu-mi doresc nimic, decat sa se implineasca planurile mele si sa reusesc sa fac fata la ceea ce ma asteapta. Atat. Cred ca e un an diferit. Sigur e un an diferit.

          Si asa a inceput ziua :). Cu un servetel. 🙂   Pentru ca sunt oameni ale caror urari te ravasesc putin… Sunt oameni care te iubesc cu jumatati sau sferturi de masura…Iar apoi apar cei care iti dau din inima lor si toata rotatia asta ma copleseste si am astfel de stari care arata prea mult din mine tocmai cand n-as vrea sa arat, tocmai cand toata atentia e putin mai mult decat in restul zilelor indreptata asupra mea. Asa ca azi ma face sa ma gandesc mai mult la mine si poate ca nu prea o fac des in acest mod. De aceea e un tumult de sentimente ce ma trec dintr-o emotie intr-o alta emotie.    

          Dar, promit ca, pana deseara va fi si un alt post,care va spune mai multe din fericirea ce mi-o aduc unii…:)

Lasă un răspuns

