Zilele astea…

     Azi aproape nimic nu m-a facut sa zambesc…Imi aduc aminte ca au fost doua zambete dimineata…doi trecatori m-au ajutat…dar totusi n-a fost nimic care sa ma faca sa fiu iar eu cea entuziasmata de tot. Se pare ca zilele astea sunt cam capricioase pentru mine. Le-am prevazut a fi asa. E momentul cand se pune asa o liniste pentru mine si ma intreb usor : „ eu ce-am sa fac?„ Si-mi spun ca altii au altele mai grele,dar daca ma rezum doar la mine…ma intreb iar : „oare eu ce-am sa fac?„

                                         Image

Lasă un răspuns

