Cu timpul care trece…

Imi dau seama cu timpul care trece de foarte multe lucruri. Unele,ma fac sa zambesc. Ma face sa zambesc faptul ca trecand atat timp de cand nu am mai postat nimic am realizat ca imi e dor sa scriu… Am realizat ca perioada in care nu puteam sa postez a fost perioada in care as fi scris mai mult ca niciodata. E ca si cum descoperi ceva din sinea ta ce aveai dintotdeauna. E un sentiment frumos. Si mi-am dat seama ca acest blog,daca-l pot numi asa, a devenit o mica parte necesara din mine.

Cu timpul care trece parca iti raspunzi singur unor lucruri pe care nu le-ai inteles atunci cand au avut locul… Ma gandesc ca peste un manunchi mic de zile voi simti iar un val de emotii pentru viata mea… 🙂 Am sentimentul ca sunt privilegiata din unele puncte de vedere…si sentimentul asta il am rar. Simt asta pentru ca au fost unele zile recente care m-au facut sa vad ceva in mine. Si mi-am dat seama cat de mult timpul te schimba… Atat,atat de mult. Atat de multe notite iti dicteaza timpul incat nici nu iti dai seama cand le-ai scris. Pur si simplu te trezesti realizand inca ceva. Inca ceva ce te face sa devii altfel, inca ceva ce te face sa gandesti mai clar, sau inca ceva ce te ajuta sa treci prin sita ceea ce simti asa incat singur sa te faci sa-ti fie mai bine.

Iar acum eu,astept sa vad ce mai face timpul care trece…asa,din aproape in aproape.

Lasă un răspuns

