Oameni care alcatuiesc coperta inimii…poate…

           A durat ceva timp pana am stiut sa numesc titlul acestui post…poate pentru ca nu stiu cum sa le zic acelor oameni din viata mea care au aparut, si-au pus amprenta asupra mea in vreun anume fel iar apoi gentil au iesit…carora inca le port respect si pentru care acum sunt ceea ce sunt,mai schimbata,mai diferita,cu o lectie in plus invatata,persoane care isi au meritul in ceea ce sunt acum,in ceea ce insemn in momentul de fata. E vorba despre acele persoane care au avut o insemnatatea potrivita in momentul potrivit. Cei care fara asteptari ascunse au venit si au pus o piatra nepretuita la temelia gandirii mele,la temelia sufletului meu,cei care m-au ajutat sa fiu eu ceea ce sunt acum si a caror voce odata ce a fost auzita sigur nu va fi uitata.

Vorbesc despre acei oameni care si-au lasat o amprenta  fina pe coperta inimii mele. Oameni care n-au zabovit suficient de mult incat sa nu-i poti lasa sa plece dar atunci cand au plecat o mica parte din inima mea a tresaltat si poate, a plecat odata cu ei.

Asa sunt oamenii … primesc si daruiesc celor ce trec prin viata lor,prin timpul lor si-l fac sa fie mai frumos. Fiindca asa cum se spune suntem cate putin din fiecare persoana ce a trecut prin viata noastra,mai mult sau mai putin,mai profund sau mai trecator.

Pentru ca asa se intampla in viata, unii oameni raman, altii isi continua drumul pe care l-au inceput…insa ceea ce se pastreaza sunt amintirile. Amintirea increderii ce mi-ai daruit-o…amintirea picaturilor de ploaie jucandu-se cu lumina de pe mainile noastre…

Image

Si totusi…orice ramas bun doare

Lasă un răspuns

