Si ploaia e frumoasa uneori…

Iubesc ploaia ce se asterne peste continente atunci cand am mai mare nevoie de liniste. Iubesc felul cum isi trimite sunetul in inima mea. Iubesc sunetul picaturilor ce se sparg de asfaltul rece. E ca un susur al meu ce plange varsand toate,toate durerile. Atunci cand traiesti o seara de ploaie simti ca nimic pe lumea asta nu ti se mai poate intampla…de parca toate pentru o clipa ar sta in loc. Simti ca se spala toate relele si ca iese la lumina binele ce-l asteptai de mult,mult timp.

           Iubesc sa privesc fara cuvinte,simtind doar linistea dinlauntrul meu care ma odihneste neincetat…Iubesc plimbarea dupa ce toate picaturile s-au scurs si mirosul de praf stins.

Iubesc pasii ce ma-ndreapta spre tine. Iubesc mirosul scrisorii de dor si cat de mult iubesc mana mea stransa-n palma ta…Iubesc banca care a fost martorul eternitatii noastre. Iubesc leaganul care ne-a gasit asa cum eram,cu fericire sau nevoi. Iubesc toate emotiile versurilor pe care mi le-ai trimis acum trei ani.                                                                                                                                                                                                                                                    Iubesc riscul de a-ti da sentimentul cel mai profund care poate exista in mine. Iubesc chiar si durerea ce-ai lasat-o tu in urma ta. Iubesc curajul meu nebun de a te salva din locul cel mai periculos pentru mine.                                                                                                                                                                                                                    Iubesc serile in care ne-ncalzeam la veioza de pe dulap doar ca sa mai stam putin impreuna. Iubesc toate greselile tale prin viata. Iubesc lucirea ochilor tai privindu-ma si ma iubesc pe mine insumi,cea din ochii tai. Iubesc toate lacrimile sterse de tine.                                                                                                                  

                             Iubesc rasetele noastre din ploaie in ziua in care am pierdut trenul. Iubesc peripetiile tuturor anotimpurilor…                                                                                                                                   

 Iubesc felul cum mi-a zambit ieri un strain…si ce mult iubesc sunetul chitarii identic cu sunetul inimii mele… Iubesc cum primavara aduce totul la viata. Iubesc locul meu de refugiu. Iubesc mult razele de soare. Iubesc toamna calda ce-mi aduce mereu amintirile-napoi…                                                                                                                                                                                                                           Iubesc glasul tau vorbindu-mi. Iubesc campul de floarea-soarelui. Iubesc cantecul marii si-al raurilor si in acelasi timp iubesc stelele care cad…asa,de parca ar sti ele ca acum e momentul. Iubesc mirosul diminetii cu roua. Iubesc biletul de pe frigider lasat de tine azi si iubesc chiar si dorul ce m-apasa uneori prea tare. Iubesc sa avem acelasi gand si iubesc soaptele tale. Iubesc detaliile. Iubesc viitorul in care ma vad pasind. Iubesc tot ce pastrez in suflet. Iubesc magnoliile. Iubesc toate pachetele de servetele ce le-am udat impreuna cu lacrimi. Iubesc delicatetea unei flori si ma iubesc pe mine privind cerul senin. Iubesc cautarea catre altadata. Iubesc capitole si fragmente din romane. Iubesc pianul si revenirile. Iubesc sa adorm pe canapeaua ta. Iubesc sa stiu ca am ceva al tau mereu cu mine. Iubesc sa te surprind de ziua ta mereu in alt fel. Iubesc cat de bine ma simt in bluza ta. Iubesc sa impart cu tine ciocolata.                                                                                                                                                                                  

 Iubesc felul cum infrunti tu lumea… Iubesc o gramada de momente…Iubesc ploaia ce se asterne peste continente…                              

2 gânduri despre „Si ploaia e frumoasa uneori…

  1. Vaai:-D:-D „si ploaia e frumoasa”-24.10.2011-:-P….deci cand am citit cateva ‘iubiri’ de mai sus chiar am ras:-))….:-P cred k te-ai gandit la asta cand le-ai scris;-)) …..trebuie sa ma lamuresti cu privire la ceva…..:-P

Lasă un răspuns

